Torna

Seu Electrònica

Si cerques un procediment dirigit a persones físiques i a la ciutadania en general

Si cerques un procediment dirigit a persones jurídiques, autònoms, cooperatives, associacions, fundacions, ONG?S...

Si cerques un procediment dirigit a altres administracions públiques o ens, organismes i entitats que integren el sector públic (consorcis, organismes autònoms, etc...)

Obtenció de la Targeta Intermodal

Expedició i gestió de la Targeta Intermodal, per a la utilització dels serveis de transport regular de viatgers per carretera d'ús general de Mallorca (TIB) i pels serveis adherits al CTM

Codi SIA

3154561

Persones destinatàries

Persones físiques

Termini per a resoldre i notificar

3 mesos

Silenci administratiu

No és d'aplicació

Forma d'inici

Instància de part

Fi de la via administrativa

Si

Disponible per tramitar per persona apoderada

Si

Òrgan competent per a resoldre

Consorci de Transports de Mallorca (CTM)

Tràmits

X

Sol·licitud de la Targeta Intermodal

Requisits

General

S'adreça a les persones d'entre 31 i 64 anys residents a Mallorca que no estan incloses als perfils Jove o Pensionista.

Jove

S'adreça a les persones d'entre 17 i 30 anys residents a Mallorca, i també als membres d'una família nombrosa de categoria general.

Estudiant

S'adreça a les persones estudiants menors de 31 anys matriculades amb modalitat presencial a qualsevol centre educatiu de Mallorca. Permet viatjar gratuïtament a tota la xarxa TIB de bus, tren i metro.

Infantil

S'adreça a les persones d'entre 4 i 16 anys residents a Mallorca. Permet viatjar gratuïtament a tota la xarxa TIB de bus, tren i metro.

Pensionista

S'adreça a les persones residents a Mallorca que:

a) tenguin 65 anys o més.

b) siguin beneficiàries d'una pensió per jubilació.

c) siguin beneficiàries d'una pensió per viduïtat amb ingressos econòmics inferiors al salari mínim interprofessional.

d) siguin beneficiàries d'una pensió per incapacitat permanent, sigui total, absoluta o gran invalidesa, o tenguin una discapacitat d'un grau igual o superior al 65%

e) faci més de 12 mesos que estan inscrites al SOIB de forma ininterrompuda com a demandants d'ocupació (atur de llarga durada).

f) estiguin acreditades com a víctimes de violència de gènere.

g) siguin membres d'una família nombrosa de categoria especial.

h) tenguin l'estatus de refugiades. Aquestes persones tenen dret a transport gratuït.

Documentació a presentar

- Original del document d'identitat: DNI, passaport, permís de conducció o NIE.

- Si el tràmit es fa a l'ajuntament s'ha d'aportar una fotografia en color de mida carnet i el contracte emplenat i signat.

- Si el tràmit es fa a través del registre electrònic comú (REC), s'ha d'aportar una fotografia en color de mida carnet.

- El perfil "pensionista-refugiat" ha d'aportar també la Resolució del Ministeri de l'Interior que atorga el benefici de la protecció temporal.

Models:

Termini màxim

sense termini

Forma de presentació

D'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, podeu presentar els documents adreçats als òrgans de l'Administració autonòmica mitjançant els canals següents (entre d'altres):


a) De manera telemàtica per mitjà del Registre electrònic comú (REC) de l'Administració General de l'Estat (https://rec.redsara.es) (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14,2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, i opcional per a les persones físiques). Per poder dur a terme un registre mitjançant el REC cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (només per a persones físiques), a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. Podeu consultar les adreces de totes les oficines de l'Administració autonòmica.


c) A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.


*Els subjectes als quals fan referència els apartats 2 i 3 de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions, per la qual cosa, de conformitat amb el que estableix l'article 68.4 de la Llei esmentada, si algun d'aquests subjectes presenta la seva sol·licitud presencialment, l'administració pública l'ha de requerir que l'esmeni presentant-la per via electrònica.

Òrgan competent per a la tramitació

Consorci de Transports de Mallorca (CTM)

Contacte

Servei o Secció responsable

Consorci de Transports de Mallorca (CTM)

C/ d'Eusebi Estada, 28. Tel.: 971913191 - Fax: 971913192

(jsanso@consorcidetransports.com)

Observacions

El tràmit de sol·licitud s'ha de fer presencial a qualsevol dels punts d’atenció a l’usuari TIB (oficines d’Alcúdia, Inca, Manacor, Palma, Llucmajor i Marratxí).

Informació sobre protecció de dades

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tractament

Consorci de Transports de Mallorca (CTM)

Finalitat

Tramitació del procediment

Legitimació

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatari

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Drets

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Descarregar